profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

 

اکسپدیشن جدید در لند Cutlass Keys  واقع شده است و با حضور Admiral Blackpowder شروع شده و میتوانید Quest آن را در شهر Cutlass دریافت کنید و انجام دهید.

 

 Expedition Mutators

 

سه مد جدید برای mutation به بازی اضافه شده است که به ترتیب :

*جهش Icebound : دارای جهش هایی است که باعث آسیب یخی می شوید,کریستال های یخی شما را کند و در نهایت بی حرکت میکند
*جهش Oppressive : دارای جهش هایی است  که دشمنان توانایی های قدرتمندی دارند از جمله از بین بردن مانای شما و ایجاد محدوده هایی که باعث می شود در مدت کوتاهی نتوانید از لول های خود استفاده کنید.
*جهش Frenzied : این نوع نفرین در سه مرحله اجرا میشود, برای افرادی اعمال میشود که با هر جا خالی دادن به تعداد نفرین ها اضافه خواهد شد,هرچه بیشتر شود اسیب بیشتری می بینند و وقتی سه نفرین کامل شود اسیب بیشتری را در آن محدوده دریافت میکنید.

 

sadfgtr345newworld1661195696.jpg

 

 EXPEDITION ENHANCEMENTS

 

مشتاق هستیم به شما ابزار جدیدی به اسم GROUP FINDER را معرفی کنیم که باید بگیم با تاخیر مواجه شده است,اگر دقت کرده باشید در اکثر مواقع با مشکل پلیر پیدا کردن برای اکسپدیشن ها مشکل بسیاری داشتیم و داریم,حال GROUP FINDER این ویژگی را به ما میده که بتوانیم در آن اکسپدیشن مورد نظر با رول مورد نظر را انتخاب کنیم و درخواست پلیر با رول های مشخص شده را بدیم,بی صبرانه منتظر این ابزار هستیم. همچنان می توان گفت اکسپدیشن جدید از دو حالت Normal,Mutation برخوردار است که می توانید هر دو را تجربه کنید.

 

حذف EXPEDITION TUNING ORB 

 

GroupBattle__Barnacles_1920x10801661195600.jpg

 

خوشبختانه کیلیدهای اکسپدیشن Normal و Mutatuion حذف شده و به حالت رایگان در آمده اما محدودیت هایی در نظر گرفته شده برای هر فرد که عبارتند از : 
25 اکسپدیشن عادی برای هر بازیکن در روز یا 175 بار در هفته، برای هر بازیکن.
25 اکسپدیشن Mutation در هفته اجرا می شود.

 

به منظور ارج نهادن به ارزشی که برای به دست آوردن Tuning Orb های موجود داده اید،در ازای آن باکس هایی به شما تعلق میگیرد که در آن یک سری ایتم های مربوط به اون اکسپدیشن به همراه گلد و... دریافت میکنید,مثال:
برای اکسپدیشن های Normal و Mutation معادل 50% هزینه ایی که کردید به شما بازگردانده میشه و به صورت رندم یک سری ایتم نیم های باس های معمولی و اصلی رو بهتون میدهد.

 

LOOT REBALANCE

 

تغییراتی که در اکسپدیشن انجام شده است تقریبا با 50% کاهش گلد آنها مواجه شدید حتما که در عوض یک کیسه هایی براتون دراپ میشه که در آن 500 گلد بهتون میده و در طول 24 ساعت فقط 2عدد از این کیسه هارو دریافت میکنید که این کیسه ها share شده در فعالیت های دیگه,(یعنی ممکنه کیسه ها رو مثال در پورتال دریافت کنید و فقط فقط دو عدد کیسه در روز بیشتر بهتون نمیده),در کنار این کیسه ها ایتم جدیدی به اسم Materia به اکسپدیشن ها اضافه شده که با آن می تونید آیتم های Name خاص اون اکسپدیشن رو کرفت کنید(در Outfiting)

 

newworlddigito1661200910.jpg

 

پیش از این، در حالی که یک یا چند جنگ در جریان بود، عملکرد سرور ممکن بود ضعیف شود. این مورد باعث افزایش تاخیر برای بازیکنان در جنگ و مناطق اطراف میشد. ما عملکرد را بهبود دادیم.

 

لوت, پرک و تیرد اسکیل ها

 

PERK REBALANCE

 

پس از ارزیابی متا و مشکلات آخر گیم ,بیشتر از 150 پرک را تنظیم کردیم که نسبت به پرک های قدیمی مفیدتر واقع شوند,پرک ها و مهارت های خاص اصلحه ها به طور قابل ملاحضه ایی بازسازی و قدرتمندتر شدند,همچنان ما پرک ها را بهینه سازی کردیم که بهتر محاسبه بشنوند تا پلیرها پرک های بهتری را با هم ترکیب کنند,برای مثال شانس ساختن یک گوشواره خوب خیلی کم شده است و در عوض شانس به دست آوردن یک گوشواره خوب در مبارزه کردن بیشتر شده است,این پرک ها همچنان قابل کنترل هستند و به وسیله مادهای خاص قابل کرفت.

 

LOOT QUALITY

 

Wolf_Battle_1920x10801661201639.jpg

 

به طور کلی دراپ شدن کیفیت ایتم ها بر اساس اکسپرتیز پلیر انجام میشود,یعنی پلیر در لول 60 باید لوت های اپیک و ریر را بیشتر از آنکامن دریافت کند,لوت های لجندری و اپیک ترکیبات بهتری را دریافت خواهند کرد,به عنوان مثال شانس دراپ پرک KEEN بیشتر و پرک BEAST BANE کمتر,ایتم های NON NAME همچنان پرک های رندوم را دریافت خواهند کرد.


اما به طور کلی پلیرها ترکیبات بهتری از پرک ها را خواهند دید,ما شانس دراپ شدن ایتم ها با گیر بالا را از موجودات لول پایین افزایش دادیم,شانس خیلی کمی هست که ایتم GEARSCORE600 از سطح +59 به دست بیاد.

 

BONUS LOOT DROPS

 

ما احساس کردیم که ایتم های خوبی از gypsum cast به دست نمی آید,برای همین احتمال گرفتن ایتم های epic و rare را افزایش دادیم, ما همچنین در این محدوده رول ها را بین GEARSCORE 500 تا 600 برای تمام سطوح افزایش دادیم.

 

PERFECT SALVAGE

 

ما به شما PERFECT SALVAGE  را معرفی میکنیم,هر زمان پلیرها ایتمی را SALVAGE کنند شانس PERFECT SALVAGE کردن را دارند که این جاییزه ها عبارتند از:

مانند Weapon Scraps که آن را میتوان در ورک ها به کار برد و آن ها را کرفت کرد
اورب های (ِORBS) مخصوص که میتوان به gypsum در محدودیتهای روزانه تبدیل کرد
متریال ها برای  ساختن ایتم های مخصوص و منابع مختلف دیگه

 

تغییرات مهارت تجارتی

 

Fishing_Edengrove_1920x10801661202386.jpg

 

مهارت تجارت کرفت  فارم به روز رسانی شده و از سریع لول آپ شدن کاسته شده :

 

GATHERING

 

تجربه گرفتن از logging از لول 1 تا 50 15% کمتر شده
تجربه گرفتن از logging از لول 51 تا 200 20% کمتر شده
تجربه گرفتن از fishing از لول 1 تا 200 50% کمتر شده
از لول 1 تا 26 برای fishing بازسازی شده

 

REFINING

 

بعضی از آیتم ها با هدف ساده تر شدن تایر ها تغییر کردن,به زبان ساده تر میتوان گفت که متریال های Tannins, Fluxes, Sandpapers, Weaves, and Solvents به یک سطح همسانی تبدیل شده است که در کل xp کمتری نسیبتان میشود
تجربه گرفتن از Leatherworking از لول 1 تا 200 10% کمتر شده
تجربه گرفتن از Smelting از لول 1 تا 200 10% کمتر شده
تجربه گرفتن از Weaving از لول 1 تا 200 15% کمتر شده
تجربه گرفتن از Woodworking از لول 1 تا 200 15% کمتر شده
تجربه گرفتن از Stonecutting از لول 1 تا 200 20% کمتر شده

 

CRAFTING

 

برای تمامی مهارت های تجاری در تایر 4 و 5 xp بیشتر دریافت میکنید
تجربه مهارت تجاری Weaponsmithing و Furnishing از لول 1 تا 200 کمتر شده است

CRAFTING, GATHERING & REFINING CLOTHING

شانس دراپ شدن لباس های مهارت تجارتی متعادل تر شده است 

 

برای فروش کوین نیورلد میتونید با ساپورت دیجیتوگیم در تماس باشید.

 

 

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • تغییرات تلنت های میج که در دراگون فلایت خواهد آمد
    تغییرات تلنت های میج که در دراگون فلایت خواهد آمد

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!