profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

بلیزارد دیدگاه خود را در مورد pvp خشم لیچ کینگ ارایه میدهد

بلیزارد دیدگاه خود را در مورد pvp  خشم لیچ کینگ ارایه میدهد

 به نقل از بلیزارد:
 

سلام. منpvp  کلاسیک را زیر نظر داشتم و می‌توانم به سؤالات شما پاسخ دهم.

1. فصل4 آخرین فصل تیم های آرنا میباشد و برای ما بسیار مهم است که بازیکنان با توجه به مهارت و تلاش هایشان پاداش (reward) بگیرند. اکنون که به پایان فصل 4 نزدیک می‌شویم، بازخورد تمام فصل‌ها ی Burning Crusade Classic در نظر خواهیم داشت. هدف ما این است که منصف باشیم، اما در عین حال، می‌خواهیم مطمئن شویم که بازیکنان قوانین را رعایت می‌کنند.

2. اکنون که تیم‌های آرنا نداریم، بازیکنان می‌توانند بدون توجه به اینکه با چه تعداد شریک مختلف بازی می‌کنند، روی رتبه‌بندی (rating)خود کار کنند. ما معتقدیم که این هم تعداد شرکت‌کنندگان و هم تعداد بازیکنانی که به رتبه‌های بالاتر می‌رسند را تغییر می‌دهد. با این اوصاف، در طول اولین فصل از خشم لیچ کینگ کلاسیک، گزینه‌های مختلفی برای دریافت تجهیزات PvP وجود خواهد داشت، از جمله Hateful و Deadly Gladiator. ما در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل الزامات رتبه بندی(rating)  در این زمینه هستیم. ممکن است برخی از الزامات آیتم Hateful را اصلاح کنیم، در حالی که در عین حال ایتم Deadly را به عنوان ابزار نهایی PvP نگه داریم.

3. یک بازیکن باید در مسابقه Wintergrasp برنده شود تا بتواند جوایز پیروزی Wintergrasp را برای قلمر(realm)و و جناح(faction) آن بازیکن باز کند.  ما بازیکنان را تشویق می‌کنیم تا زمانی که نبرد برای باز کردن پاداش‌های قلمرو و جناحشان فعال است، به نبرد بپیوندند. با اجرای چندین Wintergrasps به طور همزمان، به بازیکنانی از همان قلمرو این امکان را می‌دهد که بیش از یک شانس در هر دوره برای کسب جوایز (reward) داشته باشند. با تاوجه به این گفته ها ما به نظارت بر سیستم و انجام تنظیمات در صورت نیاز ادامه خواهیم داد.
 ممنون از یاداوری این مسایل

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!