profile-image
مسعود حقی
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

برای جشن روز دزدان دریایی بپرید روی کشتی ها 19سپتامبر!

برای جشن روز دزدان دریایی بپرید روی کشتی ها 19سپتامبر!

 

بادبان را بلند کنید و راه را برای رفتن به Booty Bay باز کنید زیرا روز دزدان دریایی از 19 سپتامبر آغاز می شود! نسخه کلاسیک WoW روز دزدان دریایی نیز برای قهرمانان سرسختی که مایلند زندگی دزدان دریایی را در آغوش بگیرند در دسترس خواهد بود.

 

موسیقی مخصوص کشتی خود را به Booty Bay بیاورید


دزدان دریایی شهر گوبلین های Booty Bay را تسخیر کرده اند و کاپیتان DeMeza هر سگ اسکوروی را که می تواند در رده های خود به خدمت می گیرد. اگر به زندگی دزدان دریایی علاقه دارید ، به او یا نوچه هایش در پایتخت ها سر بزنید!

در Booty Bay بدون لباس مناسب احساس نابجا بودن می کنید؟ نگران نباشید /با کاپیتان Dread DeMeza یک جیگ کوچک برقصید، و او(زن) به اندازه کافی تحت تأثیر قرار می گیرد که شما را به خدمه خود بگیرد و به شما لباس مناسب بدهد. اگر به ظاهر جدید خود دلبسته شدید، می توانید کوئستی را انجام دهید که به یک قایق بزرگتر نیاز دارید! موفق شوید و یک لباس دزدان دریایی اضطراری (یا پنج تا) برای زمانی که روز دزدان دریایی فقط یک خاطره دور است، و حس دزدان دریایی درونی شما در حال چنگ زدن برای خارج شدن از وجود شما هستند، دریافت خواهید کرد. دزد دریایی بدون یک همراه پرنده روی شانه اش چه سودی دارد؟ کاپیتان DeMeza (برای مبادله چند سکه براق) می تواند به شما کمک کند تا یک همراه موقت به نام Petey را فراخوانی کنید تا هر کجا که سفر می کنید با خود ببرید.هر از گاهی، کاپیتان برای یک مهمانی شجاعانه فریاد می زند تا ترس از اعماق دریا را به جان بخرد.یک کوسه elite معروف به Ol'Eary. مطمئن شوید که یک خدمه قوی همراه خود دارید، در غیر این صورت ممکن است در آب های خلیج کنار کوسه باشید.

 

 

به پارتی ساحل بپیوندید

 

هنگامی که شما و خدمه‌تان به کاپیتان کمک کردید تا Ol’Earyرا بکشد، می‌توانید با خدمه یک مهمانی ساحلی در جنوب Booty Bayبگیرید. کسانی که دارای قدرت "Advast Ye, Admiral" هستند، همچنین می توانند یک اسباب بازی(toy) از Edward Techt – Jolly Roger بخرند تا خود را وقف شده نشان دهند. اگر واقعاً احساس سخاوتمندی می کنید، می توانید یک کیسه غنیمت بزرگ از کاپیتان دیمزا نیز خریداری کنید و ثروت را در میان دوستان دزد دریایی خود با شکوه و پر زرق و برق پخش کنید.


wow کلاسیک

 

مردم عادی پایتخت جدیدترین مدهای را خواهند پوشید. با هرکدام از آنها صحبت کنید، آنها شما را با لباس دزدان دریایی به مدت یک ساعت آماده می کنند و جدیدترین شایعه را به شما میگویند. ظاهراً کاپیتان Dread DeMeza با صحبت درباره روز دزدان دریایی، جمعیت را برانگیخته است.هنگامی که در Booty Bay هستید، در پشت بام بانک به دنبال کاپیتان DeMeza و خدمه‌اش بگردید و می‌توانید با او صحبت کنید تا یک نوشیدنی با او(زن) بنوشید و یک دزد دریایی برای آن روز شوید. انجام این کار به شما یک باف لباس دزدان دریایی 12 ساعته می دهد و با آن میتوانید اچیومنت The Captain's Booty را کامل کنید.

 

زمان: 19 سپتامبر (24 ساعت)

مکان: Darnassus, Exodar, Ironforge, Orgrimmar, Silvermoon City, Stormwind, Thunderbluff, and Undercity

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!