profile-image
مسعود حقی
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

Esports از بازگشت لیچ کینگ استقبال می کند!

Esports از بازگشت لیچ کینگ استقبال می کند!

 

با انتشار بازی Wrath of the Lich King Classic، زمان برگزاری رویدادهای WoW Esports بیشتر فرا رسیده است! ما هیجان زده هستیم که اولین رویداد raid خود را برای جامعه کلاسیک در چالش Undying Challenge و بازگشت به مسابقات Arena کلاسیک برای انجمن شگفت انگیز PvP خود به نمایش بگذاریم.

Undying Challenge(چالش مرگ ناپذیر)
در حالی که بسیاری از ماجراجویان قبلاً Naxxramas را فتح کرده‌اند، تعداد کمی از آنها به سرعت و کارآمدی دو تا از برترین تیم‌های تندرو در قلمرو خود هستند: Progress (EU - Firemaw) و SPACEFORCE (US - Eranikus).

اما اگر آنها بهترین آیتم ها و زمان تقریباً نامحدودی برای تجهیز نداشتند چه؟ چالش Undying به این دو انجمن کاراکتر لول 80 در سطح پایه و زمان محدودی برای آماده شدن می دهد و سپس آنها را با سرعت در Naxxramas اجرا می کند. آیا این گیلد ها می توانند بدون مرگ بر چالش غلبه کنند؟
آنها را در چالش Undying Challenge در ۲۲ و ۲۳ اکتبر به صورت زنده در YouTube و Twitch تماشا کنید.


مسابقات آرنا کلاسیک
 


با بازگشت لیچ کینگ، زمان آن رسیده است که برترین بازیکنان اروپا و آمریکای شمالی را در مسابقات کلاسیک آرنا 2022 تاج گذاری کنیم! یک تیم بسازید، رقابت کنید و نبرد بهترین بازیکنان Arena را برای دریافت جایزه ترکیبی 100000 دلاری (USD) در تاریخ 11 تا 13 نوامبر، به صورت زنده در YouTube و Twitch تماشا کنید.

ثبت‌نام‌ها هم‌اکنون تا 28 اکتبر 2022 ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام قبل از مسابقات مقدماتی  که از 5 نوامبر شروع می‌شود باز است. جزئیات بیشتر در GameBattles برای اروپا و آمریکای شمالی در دسترس است. مطمئن شوید که WoW Esports را در توییتر، یوتیوب و توییچ دنبال کنید، در حالی که در بازگشت به Northrend، وب‌سایت WoW Classic را برای همه آخرین اخبار بررسی می‌کنید!

 

شما می توانید برای فروش گلد لیچ کینگ از طریق پشتیبانی سایت دیجیتوگیم و یا ووجی شاپ اقدام نمایید

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!