profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

معرفی گروپ فایندر

معرفی گروپ فایندر

 

 

درور به شما همراهان عزیز ما مشتاقیم به شما گروپ فایندر و یا همان اکسپدیشن فایندر را معرفی کنیم. پلیرها به طرز خیلی راحت تری میتوانند به فعالیت های گروهی بپردازند. در این مقاله با هم قدم به قدم دستورعمل ها را مرور میکنیم و ما برنامه داریم که امکانات بیشتری را در آپدیت های آینده عرضه کنیم

 

چگونه عمل میکند؟


چکونه گروپ فایندر را پیدا کنیم؟

 

گروپ فایندر تنها ویژگی اکسپدیشن است,به محض این که اکسپدیشن و دانجن جدیدی را کشف کنید در این دو حالت میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 

1. در ورودی اکسپدیشن

 

در ورودی اکسپدیشن شما دکمه فایند گروپ را پیدا خواهید کرد و روی آن کلیک کرده و گروه های تشکیل شده را مشاهده کنید

 

nw11661873889.png

 

2.بر روی نقشه از هر فاصله ای

 

بر روی نقشه,دکمه ی  “View Expedition” را میتوانید روی هر اکسپدیشن مشاهده کنید,بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه ی گروپ فایندر دست پیدا کیند و به گروه مورد نظرتان بپیوندید. با زدن دکمه ی “View Expedition” میتوانید بدون در نظر گرفتن موقعیت خود در نقشه دوباره به اکسپدیشن متصل شوید

 

nw21661874077.png

 

توجه داشته باشید که برای دیدن اکسپدیشن Mutated, دکمه ی فایند گروپ فقط سطح  سختی که در لیست سمت چپ در تصویر انتخاب کردید به شما نمایش داده خواهد شد.فعلا راهی برای اینکه گروه های Mutated با سطح سختی مختلف بینید نیست. این عملکرد در آپدیت های بعدی گروپ فایندر فعال خواهد شد.

 

nw31661874300.png

 

چگونه از گروپ فایندر استفاده کنم؟

 

بعد از این که بر روی فایند گروپ کلیک کردید,لیستی از لابی ها را خواهید دید,این لابی ها با گروه فرق میکند.این لابی ها در واقع منطقه ای برای شروع اکسپدیشن و کانالی اختصاصی برای چت و صحبت کردن است.به محض پر شدن,فردی که لابی را تشکیل داده میتواند اکسپدیشن را استارت و لابی را به یک گروه تبدیل کند

 

 

nw41661874435.png


شما میتوانید برای یک لابی درخواست بفرستید یا لابی خود را تشکیل دهید,شما همچنانن میتوانید برنامه ی گروپ فایندر را تشکیل دهید و تا تکمیل شدن آن به کارهای روزمره خود برسید.چیزی سمت راست بالای صفحه ی شما همانند ( Outpost Rush, Arena queues)  شما را از وضعیت بازی مطلع میکند.

 

سازنده ی لابی میتواند کمترین حالت لول و گیر اسکور را برای لابی مشخص کند و همچنین میتواند از داخل برنامه Level, Attributes, average Gear Score و اسلحه  را بازرسی کند.هر پلیری که درخواست پیوستن به لابی را میکند باید کلاس خود را (Tank, Healer, or DPS) انتخاب کند که سازنده ی لابی بتواند ترکیبی از یک گروه ایده آل را بوجود بیاورد.به محض تبدیل شدن لابی به گروه و وارد شدن به اکسپدیشن کلاس های این افراد در کنار اسم آن ها نمایش داده خواهد شد (در حال حاضر فقط برای گروه هایی که در گروپ فایندر تشکیل شده در دسترس است)

 

برای فروش کوین نیورلد خودتون میتونید به پشتیبانی دیجیتوگیم پیام دهید

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!