profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

قبل از سفر به Icecrown یک ارتقا برای Northrend دریافت کنید

قبل از سفر به Icecrown یک ارتقا برای Northrend دریافت کنید

 

قهرمانان، Northrend یخ زده منتظر شماست. کلاسیک خشم لیچ کینگ در تاریخ 26 سپتامبر و پری پچ در 30 اگست راه اندازی میشوند. کلاسیک خشم لیچ کینگ با هر اشتراک بازکنان WoW  بدون هزینه اضافی شامل میشود.
با این حال، برای کسانی که اخیراً Burning Crusade Classic را بازی نکرده‌اند، یا اگر به دنبال بهبود تجربه خود هستند، ما به‌روزرسانی‌های اختیاری را به همراه مجموعه‌ای از آیتم‌های کمیاب برای کمک به شما در سفر آینده ارائه میدهیم.
شما می توانید تنها با خرید گیم تایم اورجینال از سایت دیجیتوگیم شروع به بازی لیچ کینگ نمایید و در صورت تمایل برای لول آپ سریع تر و دیگر امکانات می توانید از بسته های هروییک و یا اپیک استفاده نمایید.

 
Heroic

با شروع هفته 30 آگوست، پس از تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده هفتگی Realm ها، همه کسانی که می‌خواهند زودتر به ماجراجویی بپیوندند، زمانی که Northrend در 26 سپتامبر اکران می‌شود، می‌توانند ارتقای heroic هیروییک Northrend را خریداری کنند و به آنها اجازه می‌دهد یک شخصیت از خود را تا لول 70 ارتقا دهند.( این ارتقا بر روی هر اکانت یک بار قابل اجرا میباشد و بر روی Death Knight قابل استفاده نمیباشد. شخصیتی که بوست روی آن اعمال میشود موارد زیر را میگیرد:

 

مهارت سوارکاری خبره (expert riding)


یک مونت زمینی epic  مخصوص آن نژاد(race)

 

مهارت های اسلحه تا لول 70


دسترسی به مسیرهای پرواز Azeroth  و  Outland

 

یک دست از لوازم نارایج سبز سطح 70


حداکثر 4 کیف چرم Draenic (هر کدام 14 اسلات)


کمی طلا برای شروع ماجراجویی

علاوه بر این، ارتقای هیروییک Northrend شامل Pebble، یک Pet پنگوئن و Fishspeaker's Lucky Lure است،یک toy تاسکار که همیشه یک قلاب ماهیگیری دارد.

 

1231231661983875.jpg


Epic


ماجراجویان شجاعی که به دنبال افزایش بیشتر تجربه کلاسیک Wrath of the Lich King خود هستند، می توانند آپگرید اپیک Northrend اختیاری را خریداری کنند. این نسخه شامل کاراکتر بوست لول 70 و تمامی آیتم های ارتقای اپیک  Northrend است، به همراه موارد زیر:

Kalu'ak Whalebone Glider، یک پایه پرنده برای شخصیت‌های کلاسیک شما برای استفاده فقط در Wrath of the Lich King Classic و طراحی شده برای مطابقت با ظاهر نسخه اصلی

Tuskarr Shoreglider، یک نوع پایه برای استفاده در World of Warcraft مدرن (از جمله Shadowlands و Dragonflight) و منعکس کننده سبک بصری فعلی بازی

یک گیم تایم 30 روزه که با تمامی نسخه های WoW  سازگار میباشد.


همان محدودیت های که در نسخه هیروییک میباشد در اپیک نیز وجود دارد. اگر از نسخه هیروییک به اپیک ارتقا دهید ، دیگر بوست کاراکتر نمیگیرید.

 

شما می توانید برای خرید به سایت دیجیتوگیم یا ووجی شاپ مراجعه فرمایید

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!