profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

تجربه بازسازی جدید و Greatsword

تجربه بازسازی جدید و Greatsword

 

اترنوم  یک دنیای همیشه در حال تکامل است، و به همین دلیل، ما به تلاش‌های خود برای ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، محتوا و تغییرات جدید به بازیکنان خود ادامه می‌دهیم. مشابه فعالیت‌های منتهی به آخرین به‌روزرسانی بزرگ ما، به انتشار نسخه بزرگ بعدی خود نزدیک می‌شویم و می‌خواهیم یک بار دیگر از همه شما دعوت کنیم تا در  دوره بعدی تست آزمایشی عمومی ما شرکت کنید.

 

رلم تست عمومی

 

رلم تست عمومی  یک مجموعه سرور با در دسترسی محدود است که به بازیکنان نگاهی اولیه به ویژگی‌های آینده می‌دهد. این نسخه تنها پیش نمایش کوچکی از نسخه‌های اصلی آینده هستند و نسخه‌های نهایی نیستند - ممکن است با اشکالات، خرابی‌ها یا مشکلات دیگر مواجه شوید. در تست های داخلی و گزارش‌های شما، امیدواریم بتوانیم همه مشکلات جدی را قبل از بروز رسانی اصلی حل کنیم. با این حال، هر اشکالی  قبل از انتشار مورد بررسی قرار نمی گیرد - برخی تغییرات نیاز به زمان دارند تا بیشتر بررسی شوند و ممکن است در یک یا دو  بروز رسانی   بعدی وارد شوند. با این وجود، صدها تغییرات از قبل به بازی اضافه شده است و  با تغییرات بیشتری در آینده و  برورز رسانی  کامل در روز انتشار به اشتراک گذاشته می‌شوند.

 

یکم سپتامبر در رلم تست اپدیت لانچ میشود. برای به حداکثر رساندن جمعیت ورلد و تشویق پلیر ها به بازی گروهی، ما  دو ورلد  جدید  را  افتتاح می‌کنیم که به ترتیب در  شرق ایالات متحده و مرکز اروپا قرار دارند. ممکن است مجبور شوید ریجین خود را از منوی اصلی تغییر دهید تا دنیای آزمایشی مورد نظر خود را پیدا کنید. کاراکتر های تست موجود برای این تست حذف شده‌اند تا از تست کامل تغییرات اولیه بازی اطمینان حاصل شود و اطمینان حاصل شود که بازخوردهای دریافتی در همان تست های دشوار ارزیابی می‌شوند که ویژگی‌های جدید را در چند هفته آینده ارائه می‌کنیم.

 

اگر باگ  یا پیشنهادهایی برای بهبود یک ویژگی یا قسمتی از محتوا داشتید، مایلیم نظرات شما را در فروم فرعی سرور تست  خود بشنویم (شما همچنین می توانید از ابزار بازخورد درون بازی ما استفاده کنید). قبل از اینکه به‌روزرسانی محتوا به سرورهای اصلی  راه پیدا کند، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تا حد امکان به بازخورد شما پاسخ دهیم. مشارکت شما به ما کمک می کند تا در آینده مطالب و به روز رسانی های عالی ارائه دهیم.

 

screen121662384896.png

 

به روز رسانی های اصلی

 

در طول این بازه ، ما مشتاقانه منتظر شنیدن بازخورد شما در مورد تغییرات زیر هستیم


تجربه بازسازی جدید


تغییراتی زیادی در لول اپ پلیر ها ایجاد کرده ایم ، بنابراین بازیکنانی که بازی را شروع می‌کنند یا شخصیت جدیدی را بازی می‌کنند داستان‌ها و ماموریت‌های کاملاً جدیدی را تجربه خواهند کرد. بازخورد بازیکنان در مورد تنوع هوش مصنوعی، داج دادن با دویدن کمتر به سمت جلو و عقب، و داستان سرایی بهبود یافته در آن مراحل اولیه بازی به ایجاد تغییرات زیر کمک کرد. جریان جستجو در مناطق بهینه شده است، بات هایی که در اطراف حرکت می کنند و یک سری داستان اصلی که بازیکنان را در هر منطقه از بازی می برد و محتوای جانبی را برای سرعت بخشیدن به بازی تجربه میکنند.ما ویژگی های مختلفی به بازی برای پیدا کردن چالش های مخفی شبیه به یک پازل در مراحل ، در مکان ها و ساخاتمان های قدیمی بازی قرارد دادیم تا پلیر ها با رویدادی های جدیدی مواجه شوند. ما  دو مرحله میراث شاه آرتور درمنارش بلاف و نفرین و قحطی از سوی مدیای جادوگر درمنطقه ویندسوارد را اصلاح کرده‌ایم تا روی خط داستانی اصلی تمرکز کنیم. بازیکنان همچنان در یونس هرمایت جمع می شوند تا در مسیر تبدیل شدن به سول واردن تلاش کنند، اما ماموریت های یونس همگی در اورفال ادغام شده اند. خود هرمایت اکنون متحرک‌تر است، در حالی که داستان بازی  بسیار بهبود یافته است.ما همچنین شخصیت‌های بیشتری را در مناطق و سکونتگاه‌های منارش بلاف و اورفال اضافه کرده ایم ، دشمنان جدید، مکان‌های اصلی جدید و چالش‌های جدید در کوئست‌ها  هم اضافه شده است.

 

3451662385171.png

 

سلاح Greatsword

 

برای یک سلاح جدید به نام شمشیر بزرگ  آماده شوید. این شمشیر برای  شرایط مختلف استفاده میشه. شما برای زنده ماندن باید قابلیت های این سلاح  را بیاموزید. هر دو طرف مهارت سلاح دارای تاکتیک های همه کاره برای نبرد است. یک طرف بر شکست دادن دشمنان قبل از اینکه بتوانند شما را بیرون کنند تمرکز می کند. طرف دیگر در دفاع تهاجمی عالی است که می توانید زنده بمانید و در برابر چندین حریف مقاومت کنید. شمشیر بزرگ با قدرت و مهارت به طور یکنواخت است واین را به یک سلاح رزمی خوب تبدیل میکند. البته این همه ماجرا نیست! می‌توانید با خواندن اطلاعات در مورد سرور تست که در فروم  موجود است اطلاعات جدید کسب کنید.

 

دسترسی پلیر ها به سرور تست

 

این سرویس  پیش‌نمایشی ویژه برای دانلود از طریق برنامه استیم خواهد بود (که در صورت مالکیت بازی اصلی باید در لایبرری استیم شما باشد). وقتی دوره آزمایشی کامل شد و بازی اصلی نیو ورلد  با محتوای پیش‌نمایش‌شده به‌روزرسانی شد، دنیای تست خاموش می‌شود و ممکن است پاک شود. شما همچنان برنامه تست سرور نیورلد را در لایبرری استیم  خود مشاهده خواهید کرد، اما تا دفعه بعد که تست عمومی را اعلام کنیم، سرور فعالی وجود نخواهد داشت

 

برای فروش کوین نیورلد می توانید با پشتیبانی دیجیتوگیم در تماس باشید.

 

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!