profile-image
مسعود حقی
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

کلاسیک خشم لیچ کینگ: پرواز در Northrend

کلاسیک خشم لیچ کینگ: پرواز در Northrend

 

هنگامی که به سرزمین های پوشیده از یخ Northrend در کلاسیک خشم لیچ کینگ رسیدید، مونتهایتان(mounts) ،شما را فقط روی زمین به جایی که باید بروید، می رساند. با این حال، با پرواز Cold Weather Flying، می‌توانید در کمترین زمان بر سرمای گزنده هوای Northrend غلبه کنید، پس آماده شوید.

 

دریافت گواهینامه پرواز

 

برای یادگیری پرواز Cold Weather Flying ، باید لول ۷۷ باشید و Expert Riding یا Flight Form (Druids) را آموخته باشید.وقتی آماده شدید، برای یادگیری به مربیان زیر بروید:

Hira Snowdawn ، که مالک Krasus' Landing  در دالاران میباشد. Hira همچنین Tome of Cold Weather Flight را ارائه می دهد که به هیرو های Alt (هیرو های دیگر) شما امکان می دهد پرواز Cold Weather Flying را در لول 68 بیاموزند.

 

Roxi Ramrocket در K3، Storm Peaks.

 

Pilot Vic در River's Heart ، Sholazar Basin.

 

شهرت (rep)کمک می کند

 

در حالی که یادگیری مهارت های Expert و Artisan Riding از طریق مربیان Cold Weather Flying امکان پذیر است، می توانید از تخفیف های شهرت Maigra Keenfeather در Valiance Keep (Alliance) یا Wind Rider Sabamba در Warsong Hold (Horde) در Borean Tundra بهره مند شوید.

 

همچنین، بسته به شهرت شما، ممکن است تخفیف های عمیق تری از طریق Hargen Bronzewing در Honor Hold یا Wind Rider Jahubo در ,Thrallmar Hellfire Peninsula وجود داشته باشد.

 

شاید کم ولی برای هر کسی ممکن است جدید باشد.

 

به  پرواز نیاز دارید اما هنوز Cold Weather Flying ندارید؟ جای نگرانی نیست یک مونت(mount)  قرضی از "Honest" Max در K3 در Storm Peaks برای سطوح 77 یا بالاتر موجود است. هشدار ، این مونت های پرنده کمی کند و تا حدودی سرسخت هستند. آنها تنها با 60 درصد سرعت در داخل Storm Peaks, Sholozar Basin, و Icecrown پرواز خواهند کرد.

 

ALTهای(منظور کارکترهای دیگر شما) خود را زمین نگذارید

 

پس از اینکه اولین شخصیت شما به سطح 80 رسید و دارای Cold Weather Flying شد، می‌توانید Tome of Cold Weather Flight را از Hira Snowdawn برای alts خود دریافت کنید. هر هیرو دیگری که می‌خواهید از طریق Northrend لول آپ کنید، اگر می‌خواهید بتواند در سطح 68 به آسمان برود، باید یک Tome of Cold Weather Flight برایش ارسال شود.

 

مشتاقانه شما را در آسمانه های Northrend خواهیم دید!

 

معتبرترین سایت خرید و فروش گلد کلاسیک

 

شما می توانید برای فروش گلد خودتون به سایت دیجیتوگیم و یا ووجی شاپ مراجعه فرمایید. تیم دیجتوگیم با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش گلد، همواره آماده خدمت رسانبی به شما عزیزان می باشد.

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!