profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۲ مرداد ۹, دوشنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

معرفی بازی Albion Online

معرفی بازی Albion Online

آلبیون آنلاین (Albion Online) یک بازی آنلاین چند نفره ویدئویی (MMO) است که توسط استودیوی بازی سازی Sandbox Interactive GmbH  توسعه داده شده است. این بازی در سبک MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game)  قرار دارد و بازیکنان می‌توانند در دنیایی جهان باز و به ماجراجویی بروند.

 

مکانیک بازی

 

در بازی آلبیون آنلاین، بازیکنان نقش شخصیت‌هایی را بر عهده می‌گیرند و می‌توانند تجربه‌های مختلفی را در دنیای باز با هم تجربه کنند. بازیکنان می‌توانند مهارت‌های مختلف را تقویت کنند، منابع را جمع‌آوری کنند، مواد اولیه استخراج کنند، محصولات تولید کنند و در نبردها و جنگ‌ها شرکت کنند.یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آلبیون آنلاین، اقتصاد قوی بازی است که به صورت کاملاً بازیکنانه عمل می‌کند. بازیکنان تمام محتواها و تجارت‌ها را ایجاد می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که چگونه اقتصاد جهانی بازی شکل بگیرد. همچنین، بازی دارای نظام‌های مختلف PVP (Player versus Player) نیز است که باعث می‌شود تجربه‌های هیجان‌انگیز برای بازیکنان فراهم شود.

 

لذا به عنوان یک بازی MMORPG، آلبیون آنلاین به ارتباطات زنده‌ی بازیکنان در دنیای مجازی، تبادل کالا و معادله‌های اقتصادی و همچنین تجربه‌ی ماجراجویانه میان بازیکنان می‌پردازد.

Albion Online به دلیل اقتصاد قوی که در جهان خود دارد، یکی از پرطرفدار ترین بازی ها برای در آمد زایی می باشد و شما میتوانید با فروش سکه های داخل این بازی که واحد آن سیلور می باشد درآمد مناسبی فقط با داشتن یک کامپیوتر یا موبایل داشته باشید. که برای فروش سیلور های به دست آمده می توانید از طریق وب اپلیکیشن دیجیتوگیم اقدام کنید.

 

سیستم بازی Albion Online بدون کلاس می باشد، که در آن تجهیزاتی که بازیکن برای پوشیدن انتخاب می کند، توانایی ها و نحوه بازی را مشخص می کند. بازیکنان می‌توانند برای به دست آوردن شهرت (مشابه تجربه سایر MMORPG‌های مشابه) بیرون بروند و فعالیت‌هایی را در دنیای Albion انجام دهند. از طریق این شهرت، بازیکنان می‌توانند به انواع دیگر سلاح‌ها و زره‌ها دسترسی داشته باشند، تجهیزات قوی‌ تر به شهرت بیشتری برای استفاده نیاز دارند. با پیشرفت بازیکنان در طول بازی می توان از تجهیزات قوی تر استفاده کرد. بازی دارای یک نقشه جهان باز بزرگ است که بازیکنان می توانند از طریق آن سفر کنند. مناطق مختلف PVP ریسک ها و پاداش های مختلفی را ارائه می دهند، از جمله مناطق زرد، قرمز و سیاه. مناطق قرمز و سیاه که دارای غارت کامل پس از مرگ هستند، یعنی پس از کشتن پلیر های دیگر می توانید آن ها را Loot کنید.

جمع کردن سیلور



در این بازی روشهای زیادی برای بدست آوردن سیلور وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:


جمع آوری منابع: جمع آوری منابع مانند گیاهان و مواد اولیه دیگری مانند سنگ و چوب و فروش آنها در مارکت بازی به سایر بازیکنان.

-  تولید و فروش محصولات: با استفاده از منابع اولیه میتوانید محصولات دیگری که گلیر ها به آن نیاز دارند تولید کنید و آنها را به سایر بازیکنان بفروشید.

-  کشتن موجودات PvE: این روش که در بازی های MMORPG به Grinding  معروف است با کشتن موجودات داخل بازی و تکرار آن میسر می شود که گاهی میتواند موثر ترین روش برای جمع آوری سیلور باشد.

-  ماهیگیری: با صید ماهی و پیدا کردن ماهی های نادر و فروش آنها میتوانید مقدار سیلور زیادی به دست آورید.

-   Event: با شرکت در ماموریت های گروهی و تک نفره که توسط بازی تعیین میشود نیز می توان مقدار خوبی سیلور جمع آوری کرد.

-  خرید و توسعه جزیره: دو مزیت اصلی داشتن یک جزیره شخصی، پول‌ سازی passive  از طریق کشاورزی/پرورش حیوانات و کسب درآمد از طریق استفاده از کارگران است. مطمئناً، همه چیز در آلبیون زمان می‌برد، بنابراین هرچه بیشتر در مهارت‌های مربوط به کشاورزی/پرورش حیوانات پیشرفت کنید، با تلاش کمتری می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید، زیرا هزینه‌های تمرکز شما بسیار کارآمدتر از شروع کار خواهد بود.

از مزایای خوب دیگری که Albion Online  دارد میتوان به تبدیل گلد به طلا و برعکس اشاره کرد که با استفاده از هردو آن ها می توانید سابسکریپشن یک ماهه پریمیوم تهیه کنید که به سرعت پیشرفت شما در بازی کمک زیادی میکنه.

نقره اصلی ترین ارز درون بازی Albion Online است و برای خرید طیف گسترده ای از اقلام و خدمات در بازی استفاده می شود. برخلاف طلا، نقره را می توان برای همه چیز به جز خرید مستقیم Cosmetic استفاده کرد. یعنی بازیکنان می توانند از نقره برای خرید طیف گسترده ای از آیتم ها از جمله ابزار، زره، مواد و ارتقاء استفاده کنند. به یاد داشته باشید باید این ارز را برای درآمدزایی افزایش دهید.

طلا یک ارز حیاتی در اقتصاد آلبیون آنلاین است و برای خرید انواع اقلام و خدمات استفاده می شود. از طریق خرید آن از فروشگاه آنلاین Albion یا با معامله نقره در برابر طلا در بازار درون بازی وارد اقتصاد می شود. بازار تبدیل طلا و برعکس محدودیت های خاصی در معاملات دارد، بنابراین بازیکنان باید قبل از شرکت در معاملات از این موارد آگاه باشند که در آموزش های بعدی بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم.

اگر این بازی برایتان جذاب به نظر می رسد میتوانید بازی را به صورت رایگان ازSteam  یا Google Play تهیه کرده و وارد دنیای جذاب Albion شوید و علاوه بر لذت بردن از این بازی با فروش سیلور های داخل بازی به Digitogame منبع درآمد خوبی داشته باشید. همچنین اگر همین حالا قصد فروش سیلور آلبیون را دارید وارد وب اپ دیجیتوگیم شوید.

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!