profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

ساخت ماسه های بریمستون: علم، طراحی و صدا

ساخت ماسه های بریمستون: علم، طراحی و صدا

 

بریمستون سندز,نقطه اوج افسانه های مصر باستان و روم میباشد و ما از اشتباهات زمان عرضه نیوورد درس گرفتیم و تمامی جزئیات را با دقت توسط تیم توسعه دهنده ما توسعه داده شده در انتظار انتشار آتی، با هر دو تیم به پشت صحنه رفتیم تا درباره ساخت بریمستون سندز بیشتر بدانیم. بیایید درباره فرهنگ، طراحی، صدا و هنر مفهومی منطقه بحث کنیم. حتی ممکن است چند داستان سرگرم کننده توسعه دهنده در این راه وجود داشته باشد.

 

شن و ماسه بریمستون

 با طراح روایت داستانی, در مورد بریمستون سندز با آرون دی اوریو صحبت کردیم:

از آنجایی که نیوورد  روی زمین قرار گرفته شده ، برای ساختن داستان بریمستون سندز از شخصیت های تاریخی و اسطوره ها استفاده کردیم. آرون گفت: ما تمدن اولیه مصر را می خواستیم و توافق کردیم که شخصیت شگفت انگیزی مانند آمنهوتپ گزینه مناسبی برای یک شخصیت اصلی  باشد. قسمت داستانی این منطقه یعنی بریمستون سندز زمان تعامل مصریان باستان را روایت میکند ،و همچنین می‌خواستیم دوره‌ای از  تحت سلطه رومیان  را به نمایش بگذاریم از همین سو  چهره‌هایی از زمان ژولیوس سزار را به کار بردیم.

 

NW_Brimstone_Brute_Launch_Final_1920x10801665101603.jpg

 

و همچنین آرون ادامه داد تا مسیر روایت را تحریف کند: با جستجو در بریمستون به  فاجعه‌ای پی میبرید که برای  دو تمدن رخ داده است ، و همچنین اطلاعات  بیشتری در مورد افسانه‌های باستانی مرموز و پر  رمز و راز جزیره ارائه می‌کند.

 

طراحی بریم استون سند

تلاش بعدی, ما را به طراح منطقه اصلی دیوید مکنزی برد, جایی که بسیاری از موضوعات کلیدی پشت کار تیم طراحی برای بریم استون سند را بررسی کردیم:

 

توسعه گلیف های باستانی

مکنزی گفت,گلیف های انشنت در ابتدا یک اثر هنری و مفهومی برای گریپ ها (یعنی جزئیات کوچک برای هنر جهانی) کشف شده است,گلیف‌ها از نظر بصری بسیار چشمگیر و منحصربه‌فرد بودند و در همه جا از پازل‌های اکسپدیشن گرفته تا صندوق‌های جهان باز استفاده می‌شدند، که تمایل طبیعی این بود که به آن‌ها معانی و هدفی بدهند.چه مکانی بهتر از بریمستون سندز برای ایجاد ایده ی یک زبان باستانی و جادویی وجود دارد, یکی از قدیمی ترین تمدن های باستانی در آترنوم.

به لطف طراح/انسان شناس کری برگ، به گلیف ها معانی اصلی بر اساس اشکال نمادهای رایج موجود در زبان های اولیه روی زمین داده شد. «گلیف‌های باستانی در ابتدا فقط صفحات مجله‌ای بودند که هر کدام یک کلمه از زبان باستانی را باز می‌کردند، تا اینکه هنرمندان جهان ما شروع به ساخت دستگاه‌ها و ابزارهای باستانی خیره‌کننده کردند. پورتال و سایر مکانیک ها شروع به حمل گلیف های باستانی کردند و یک تعامل منحصر به فرد به آنها اختصاص یافت.

 

NW_Brimstone_SettlementStatue_Launch_Final_1920x10801665101880.jpg

 

پازل های پرش
اولین پازل پرش در بریمستون سندز محل ستون ها بود. «یکی از هنرمندان ما، تیرزاه بائر، با ارائه طرح اصلی و اولیه این را در دست پردازش رساند ، که در بسیاری از نقاط مورد نظر  ما اثر دومینویی دارد یعنی زنجیره ای . مک کنزی گفت. «بخش دیگر پرش که تیرزا روی آن کار کرد، بالای آکروپولیس بود. این تجربه به سرعت بازیکنان را خوشحال کرد ومبنای الهام بخشی به همه نقاط مورد نظر ما بود.

 

اسطوره شناسی در بریمستون

یکی ار ارکان های اصلی بریم استون سندز اسطوره شناسی و شراین ها است .که میتوانید با نگاهی اجمالی نام انها را در منطقه ببینید.ما میخواستیم داستانی بسازیم که به اساطیر مصر باستان و اسطورهای رومی پیوند نزدیکی داشته باشند.

‎ مکینزی همچنین اشاره کرد: یکی از بهترین تجربیات ما ایجاد سیستمی به نام هوش مصنوعی ، مکان های دیدنی و دیگر راز های خدایان باستانی و مراسمات مذهبی است. (اینید) گروهی متشکل از نه خدا در اساطیر مصر باستان است که اکسپدیشن ما به نام انها نامگذاری شده است. بنابرین ما به یک نقطه نظر رسیدیم که نام هر یک از نه خدا را روی شراینها نامگذاری کرده  تا اهمیت بالایی داشته باشد.

 

NW_Brimstone_Ennead_GroupPvE_Launch_Final_1920x10801665102425.jpg

 

کرم شنی ‎

مک کنزی گفت: «توسعه کرم شنی یک پروژه بسیار هیجان انگیز بود. «سرعت تکرار به تنهایی بسیار سریع بود و برای رسیدن به درست پیشرفتن آزمایشات زیادی انجام شد.یکی از لحظات مورد علاقه من زمانی بود که کرم شنی را آزمایش کردیم. ما تایمر ظاهر شدن  آن را روی بیلد توسعه دهنده خود فقط چند ثانیه تنظیم کردیم. این باعث شد که تعداد بسیاری از کرم های شنی در طول آزمایشات استودیو ما در سراسر صحرا تولید شوند و تقریباً بلافاصله سرور از کار بیفتد. با این وجود توسعه دهندگان ما نظرات بسیار مثبتی در این باره داشتند.

 

دیوار بزگ نبیت-هیت

مکنزی گفت : نقطه نظرها در دیوار بزرگ بریمستون به نوعی اوج درس هایی است که ما در بریسمتون یاد گرفتیم . عمودی بودن، اسرار و مکانی که بازیکنان می توانند هرت جم خود را ارتقا بدهند و قابلیت های هرت جم را باز کنند ،و همچینی بازیکنان خانه خود را در دیوار بزرگ پیدا میکنند .هنرمندی که روی این قسمت  کار که است ، میا دلکازینو عزیز است که  کار خارق‌العاده‌ای در این زمینه انجام داده است تا  این ایده به یکی از بهترین  ایده در کل نیوود است . ده ها تالار مخفی  وجود دارند که توسط دیوارهای جادویی مسدود شده اند ،که به شبکه پورتال گلیف ما متصل شده است ،و حتی یک منطقه الیت در ان وجود دارد.

 

قنات

مک‌کنزی همچنین برخی از چالش‌های تیم را روشن کرد:

 

NW_Brimstone_ExploringGroup_Launch_Final_1920x10801665102622.jpg

 

مک‌کنزی گفت: یک تلاش جانبی در بریمستون وجود دارد که بازیکن را به چالش می‌کشد تا در قنات عظیمی که بر فراز شن‌ها قرار دارد قدم بزند. در ابتدا، ما از بازیکن خواستیم که نه تنها از آن عبور کند، بلکه هنگامی که به سمت دیگر رسیدید، باید پایین بیایید، روی شکم خود بخوابید و از شکاف کوچکی در معماری قنات به عقب بخزید. این به دلیل محدودیت های فنی و بودجه به سرعت قطع شد، اما تجربه خزیدن در یک تونل تنگ در برخی از خرابه های باستان لحظه بسیار جالبی بود. امیدوارم در آینده بتوانیم این تجربه را دوباره مرور کنیم.

 

صدای بریمستون سندز

مایکل فینلی، طراح ارشد صدا، برای بخش آخر تور پشت صحنه ما به ما پیوست:

 

مفهوم طراحی صوتی برای موجودات باستانی بریمستون

مایکل گفت: ما یک دوگانگی قوی در بریمستون باستانی که به ما  نشان داده است  کشف کردیم. آمالگام باستانی و آنوبیان موجودات مکانیکی برنامه‌ریزی‌شده هستند که با ترکیب موجودات زنده و حالت خودکاراز اینده. اما موجوداتی هستند  بسیار شبیه انسان در هسته خود، تجسم روح تمدن بشری ان دوران یعنی زمان باستان. ما می خواستیم این دوگانگی را به تصویر بکشیم که  این دو ایده متضاد را در طراحی صدا به هم متصل کند. انشنت فرزر موضوعی بود که از ان به عنوان چراغ راهنما مفهوم صدا استفاده کردیم.

"هدف ما یافتن صدای کلیدی بود که نمایانگر ظاهر فیزیکی مکانیکی آن‌ها بود، اما جرقه‌ای عاطفی نیز داشت تا ماهیت معنای «باستانی» را که ما آن را به‌عنوان چیزی که به نظر انسان می‌آید تعریف کنیم، داشت."

"دیجریدو، ابزاری باستانی که حداقل 1000 سال پیش اختراع شد، ثابت کرد که هویت صوتی افراد باستانی بریمستون را تثبیت می کند. ما احساس کردیم که این استعاره عالی برای فراخوانی حس یک قطعه زنده و تنفسی از فناوری است."

برای ما، این ابزار کمک کرد تا از صداهای رایج دیجیتال، با تکنولوژی پیشرفته، صدای ربات‌های یکنواخت که معمولاً در ژانر علمی تخیلی یافت می‌شود، فاصله بگیریم. مانند احساسات عاطفی انسانی."

قبل از شروع آپدیت به پی تی آر را بررسی کنیدد تا با مفاهیم و طراحی های جدید آشنا بشید.

 

شما می توانید برای فروش کوین نیورلد با پشتیبانی دیجیتوگیم در تماس باشید

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
  • معرفی گروپ فایندر
    معرفی گروپ فایندر
  • تجربه بازسازی جدید و Greatsword
    تجربه بازسازی جدید و Greatsword

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!