profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۲ تیر ۱۵, پنجشنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

فصل دوم نیورلد blood of the sand

فصل دوم نیورلد blood of the sand

بلاخره فصل دوم نیورلد با عنوان blood of the sand منتشر شد. در این فصل تغییرات زیادی اعمال شده است که در ادامه به برخی از این تغییرات اشاره میکنیم


داستان فصل جدید


یکی از ماندگارترین اسرار Brimstone Sands موجودی است به نام Devourer. گروهی باستانی که خود را خون ماسه ها نام گذاری کرده اند همراه با رهبرشان مالک از سایه ها پدیدار شدند و بدنبال کمک برای پیدا کردن تخم این موجودات هستند. به گروه کلاغ های نقره ایی و ریما شاعر بپیوندید تا رازهای این گروه و تاریخچه آنها را با موجودی که شاه نشن می نامند کشف کنید.


جوایز جدید


فصل جدید فعالیت و چالش های جدیدی را به بازی اضافه کرده است که می توان به لباس ها و آیتم های مصرفی جدید مانند توکن های ترنسماگ اشاره کرد.


ترنسماگ


همراه با آپدیتی که در اواسط فصل دوم خواهد آمد می توانید با استفاده از ترنسماگ ها که به بازی اضافه می شوند کارکتر خود را بهتر شخصی سازی نمایید. با استفاده از توکن های ترنسماگ می توانید ظاهر آیتم ها را ذخیره کنید و آن ها را به پوسته ایی قابل استفاده برای کالکشن ظاهری خود تبدیل کنید.



میدان نبرد SHAH NESHEN



با وارد شدن به میدان نبرد SHAH NESHEN و شکست دادن کرم عظیم الجسه در یک نبرد PVE که ماکسیمم پلیر های آن می تواند 20 نفر باشد، جوایز خاص و ارزنده ایی بدست بیاورید.


SEASONAL TRIAL: THE HATCHERY


با موج های دشمنان مبارزه کنید تا بتوانید به طریقی تخم کرم های خطرناک را بشکنید و در نهایت با Hadish Hazar و زیردستانش بجنگید. در این فعالیت هفتگی که در گروه های 10 نفره می توان انجام داد می توانید جوایز خاصی بدست آورید. بازیکنان می توانن 7 بار در هفته بالاترین جوایز را بدست آورند و انجام اینکار بیشتر از 7 باز جوایز کوچکتری را شامل می شود.

جایزه PVP خود را بهتر دنبال کنید


سیستم دنبال کردن جوایز PVP آپدیت شده که علاوه بر جوایز بیشتر امکان پیشبینی جوایزی که بدست می آورید، افزایش پیدا کرده است.


گروه های Raied

می توانید گروه های 20 نفره تشکیل دهید و به چالش ها و فعالیت هایی که بصورت جهان باز انجام می شود بپیوندید.

نبرد بین جهان ها


Outpost Rush بزودی به بازی اضافه می شود و تمامی بازیکن هایی که در هر جهان در یک ریجن مشخص باشند می توانند در گروه های 20 نفره برای بدست آوردن منابع و قلمروها با یکدیگر نبرد کنند.

همراه با این تغییرات بروزرسانی های جدید نیز اعمال می شود تا بازی را مهیج تر نماید این بروزرسانی ها شامل زمان کمتر انتظار، تمرکز بیشتر برای رسیدن به هدف ماموریت ها و آسیب رسانی بیشتر از طریق سلاح های تخریب قلعه می شود.

سقوط FIRST LIGHT

شهر FIRST LIGHT توسط Artemis و ارتش Angry Earth او تسخیر شده، قلعه، مارکت و ساخت و ساز ها در شهر FIRST LIGHT بسته شده، شکافی که در دور مرزهای این شهر بوجود آمده اند دسترسی به این منطقه را در حال حاظر بطور کامل قطع کرده اند.

  • تمامی آیتم هایی که برای صاحب خانه ها بوده به استورج آن ها بازگردانده می شود و در بخش “Old First Light” قرار گرفته است.

  • تمامی سفارش هایی که در مارکت First Light قرار گرفته بتدریج منقضی شده اما سفارش جدید قابل لیست کردن در این مارکت نخواهد بود.

  • کمپانی هایی که FIRST LIGHT رو کنترل می کنن مبلغی برای هزینه هاشون بهشون برگردانده میشه

  • buff های مثبتی که از طریق کنترل کردن شهر FIRST LIGHT وجود داشت به شهر Weaver’s Fen منتقل شده و باف های مثبت قبلی Weaver’s Fen در حال حاظر از بازی حذف شده اند.

برنامه های بزرگی برای این شهر در ادامه داستان بازی وجود دارد.

ARENAS جدید 3v3


پلیرها می توانند در یک میدان نبرد جدید سه نفره نبردی به سبک گلادیاتور ها تجربه کنند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر فصل دوم بازی نیورلد وارد سایت نیورلد شوید.

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
  • معرفی گروپ فایندر
    معرفی گروپ فایندر
  • تجربه بازسازی جدید و Greatsword
    تجربه بازسازی جدید و Greatsword

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!